01
март
2024
Кәсіптік бағдар мамандыққа жол
Мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысының негізгі бағыттары:
* Кәсіби ақпарат: Мамандықтар әлемі, өзін - өзі анықтау үшін маңызды адамның жеке және кәсіби маңызды қасиеттері, оқу орындарының жүйесі және мамандық алу жолдары, қоғамның кадрларға деген қажеттіліктері туралы мәліметтерді қамтиды.
* Кәсіптік тәрбие: оқушылардың бейімділігі мен кәсіби қызығушылықтарын қалыптастыруды қамтиды. Кәсіптік тәрбие бойынша педагогикалық жұмыстың мәні оқушыларды оқу және сыныптан тыс жұмыстардың әртүрлі түрлеріне, қоғамдық пайдалы және өндірістік еңбекке, күштерді белсенді сынауға қатысуға ынталандыру болып табылады. Оқушының өзін әртүрлі іс-әрекеттерде сынап көруі маңызды.
* Кәсіби кеңес: оқушының жеке басын зерттеу, жеке сипатта. Сынып жетекшісі оқушылардың іс-әрекеті мен дамуын бақылау, олардың оқу және сабақтан тыс жұмыстарының нәтижелерін зерттеу, сауалнама жүргізу, оқушылардың психологиялық-педагогикалық сипаттамаларын құрастыру сияқты жұмыс әдістерін қолдана алады.




* Кәсіби ақпарат: Мамандықтар әлемі, өзін - өзі анықтау үшін маңызды адамның жеке және кәсіби маңызды қасиеттері, оқу орындарының жүйесі және мамандық алу жолдары, қоғамның кадрларға деген қажеттіліктері туралы мәліметтерді қамтиды.
* Кәсіптік тәрбие: оқушылардың бейімділігі мен кәсіби қызығушылықтарын қалыптастыруды қамтиды. Кәсіптік тәрбие бойынша педагогикалық жұмыстың мәні оқушыларды оқу және сыныптан тыс жұмыстардың әртүрлі түрлеріне, қоғамдық пайдалы және өндірістік еңбекке, күштерді белсенді сынауға қатысуға ынталандыру болып табылады. Оқушының өзін әртүрлі іс-әрекеттерде сынап көруі маңызды.
* Кәсіби кеңес: оқушының жеке басын зерттеу, жеке сипатта. Сынып жетекшісі оқушылардың іс-әрекеті мен дамуын бақылау, олардың оқу және сабақтан тыс жұмыстарының нәтижелерін зерттеу, сауалнама жүргізу, оқушылардың психологиялық-педагогикалық сипаттамаларын құрастыру сияқты жұмыс әдістерін қолдана алады.




